Wednesday, March 2, 2011

Masa Yang Mencemburui

Kelmarin dan hari ini nampaknya masa teramat-amat lah mencemburui saya untuk berlapang hati di hadapan komputer. Seawal jam 12.15 tengahari baru saya dapat online untuk check email dan buka blogg. Facebook? Saya belum buka lagi maybe petang ini la hehe.. Selalunya awal-awal pagi dah buka hehe..

Semalam saya tak dapat nak update blog dan hari ini saya cuba update juga walaupun rasa macam tak puas je. Apa yang nak ditulis jika masa yang ada pun terhad.

Ketika ini baru la saya terfikir tentang tip2-tips yang dibaca sebelum ini. Salah satunya entry yang ditaip terlebih awal daripada tarikh yang hendak dipublish. Sekurang-kurangnya jika kita tidak ada masa nak update blog kita boleh sahaja klik entry yang tersedia ada. Tapi saya rasa macam tak best pula.

Petang ni rasanya tak busy dah so maybe saya boleh update lagi jika berkesempatan. Selalu je idea datang pada masa yang tak sepatutnya hurmm.. Ok la nanti sambung lagi ye sekarang dah lunch hour ni.

p/s: Proses pengundian dan pemilihan pemenang giveaway masih dalam proses. Harap semua bersabar yer.. :)

2 comments:

Diyana said...

ana ske tulis masa idea.tp guna auto publish..;).sbb idea dtg tak tentu masa.

Halen said...

alin ni idea dtg time x duduk dpn laptop so mcmana tu. time2 nk tido mcm2 la duk pk x gagah plk nk bangun buka laptop hehe.. nampak gayanya nk kena beli ipad nih huahuahua.. :p