Thursday, January 12, 2012

2012

Salam 1 Malaysia,

Tak sangka pejam celik dah pun tahun 2012. Begitu lama sekali saya meninggalkan blog ni tanpa cerita terbaru huhu.. Apa-apa pun selamat tahun 2012 kepada semua semoga apa yang diazamkan pada tahun ini akan tercapai. 

Untuk tahun 2012 ni macam-macam hal yang dirancang tapi tak tahu la nanti boleh dilaksanakan atau tidak. Hopefully semuanya dipermudahkan dan diizinkan. Untuk tahun 2012 ni my little princes Nasya masih meneruskan persekolah di Tadika Permai Ria cuma waktunya sampai tengahari sahaja. Petang saya hantar ke taska politeknik tempat mula-mula dia dihantar dulu. So far setakat ni takde masalah tiap-tiap hari dia enjoy ke sekolah.


Saya masih macam sebelum ni juga masih bekerja makan gaji cuma perubahan tahun ni saya dapat bos baru. So far alhamdulillah bos baru ni saya seronok bekerja walaupun ramai yang takut sebab dia mementingkan disiplin dan protokol. Walaupun dia tegas dan tapi saya suka dan mudah bekerja dengan dia. Semangat nak bekerja saya rasa lebih bagus daripada sebelum ni. 

Study pula saya masih meneruskan pengajian dan telah tamat semester 1 dengan keputusan yang menggembirakan. Syukur alhamdulillah apa yang dipelajari dan dikorbankan membuahkan hasil yang diharapkan. Tapi sekarang ini tengah ada masalah pula tentang pengiktirafan tempat kami belajar. Hopefully semuanya akan selesai dan kami dapat sambung semester 2 pada hujung bulan 1 ni.

Ok la itu saja untuk kali ini. Semoga tahun 2012 ni akan memberikan saya lebih banyak idea dan kerajinan untuk mengupdate blog ini hihi.. Daaaa..

No comments: