Monday, March 28, 2011

Bila???

Hari ini hormon vitagen tak berapa nak stabil sebab rasa macam ada gangguan emosi jer. Rasa macam jiwa kacau pula sebab malam tadi tak dapat tidur lena. Dan di siang hari  ini sepanjang 8 pagi sehingga 5 petang ni emosi masih lagi tidak stabil.

Saya pun tak tahu apa sebenarnya yang mengganggu fikiran ini tapi dalam kepala ni asyik je dihantui dengan perkataan BILA


Bila saya nak mengandung lagi?

Bila Nasya nak dapat adik?

Bila saya dpat berpindah balik ke semenanjung?

Bila saya dapat membeli rumah sendiri?

Bila ohhh bila.. Kerana satu perkataan ini hormon saya jadi kacau untuk hari ini. Pergilah engkau wahai BILA. Adakah saya terlalu terdesak sekarang ini? Iya saya terdesak dan mendesak diri.

7 comments:

Amiera Hilton said...

bila tiba masanya... :)

Diyana said...

Bila 2 akan terjawab kirenya Bila 1 terjadi.

Bila 4 akan terlaksana,kiranya Bila 3 dapat dilakukan.

;)

utk realisasikan Bila 1 dan 2 ,anda perlu usaha 150% kerja keras suami dan isteri.selebihnya kerja Yang Esa.tawakal.

utk realisasikan Bila 3 dan 4 ,anda perlu kuasa pujuk hubby 300%....

heeee.

Halen said...

to amiera:
bila la masa yg dinantikan ni akan tiba.. :(

to diyana:
adeh.. bunyi mcm senang je nk buat tp tu la it's so complicated.

MashadI~SuriyA said...

Bila rezeki itu datang...

Semuanya akan selesai...

Jangan berhenti mengharap ok..!!

jiejah said...

Gud luck..untuk bila 1 & 2..bila 3 tu pun saya mengharap hasben saya cepat2 dpt blk sini..bila 4..bila dah kompom dpt blk semenanjung..& kekal keje sini.. :)

Keluargaku Syurgaku said...

Jgnlah difikirkan sgt bila 2....bila akan dtg bila tiba waktunya....
TQ hadiah Giveaway.......dah spi...

http://nazayiena76.blogspot.com/2011/03/hadiah-welcome-friends-giveaway-dah.html

Halen said...

to suriya:
terus mengharap dan berharap su..
mudah-mudahan termakbul la nnt.

to jiejah:
hehe.. sama2 la kita berdoa yer jiejah.

to ks:
tq ya..