Wednesday, March 2, 2011

Senarai Calon Pemenang Giveaway

Hari ini dengan rasminya saya mengumumkan bahawa penyertaan Welcome Friends Giveaway telah ditutup. Sebarang penyertaan yang masih masuk tidak akan dikira lagi.

Terima kasih daun keladi kepada semua blogger yang telah menyertai giveaway ini iaitu seramai 83 orang. Jumlah yang betul-betul diluar jangkaan saya. Pada mulanya saya cuma target sekitar 20 - 30 penyertaan sahaja tapi tak sangka pula angka itu berganda dua. Terima kasih sekali lagi saya ucapkan kepada semua calon pemenang iaitu:

-far east-ainazli-nur-hana kirana-fadzillah kamarudin-jieda-my shaizhar blog contest-faralyssa-kak ngah-huda-nana-nurul nabila bt medan-qaleesya-puan nina-mummy haza-qieranna-kak long-eima-una-nurza diana-cempakakuning-mama zharfan-sahbanu banuu-ika puk puk-anis-t'ting-adyshariz-nanakimie-miza yusof-sari-cute mum-keluargaku syurgaku-et-mimie addnin-nadila azhar-fadwa-fara-wan nurul hezrina abd halim-jassnani-azie azian-mama tomell-cik puanhady-mama rayyan-zaikulim-zatiesayang-eb ezrin-azni-alycia-jaa-deqlis-ieda-chococream-leen-myra jay-jeeha-aanie-atie@ejay-sue sofian-adlin a.k.a. kyra moms-mariah smile-slumberznanie-ayuselalu-mrs asida-izan cute-taufidris-mrs k-fawwaznuha-lovely me-nadiah sidek-ceritera asni-the giveawaystuff-zurazari-arol mubin-mama balqis-missz-pinky momma-mrs fiza-zunaida-noor fatin-nurul izza-inahasan-syuhada-ogy-

Seperti dijanjikan selain 3 hadiah utama saya akan menambah hadiah saguhati untuk diberikan kepada peserta yang bertuah. Insya-Allah keputusan akan diberitahu dalam tempoh minggu ini juga. Jadi pastikan anda sentiasa ke sini untuk mengetahui berita terkini.

14 comments:

Diyana said...

ala..ana ngat tutup 28 mac..huhu.baru nak wat entry pagi neh..:( .tkde rezki.nnti baut lg eh :)

aanie said...

dah ada...hope me bertuah....:)

JaSSNaNi said...

okey.. nama saya ade.. harap2 bertuah nanti.. :) ehehe

Unknown said...

yes..
nsib baik smpat join..heeh~

Myra Jay said...

Tak sabar nak tunggu :)

qaleesya said...

nama me ada.. wane ijau

deqlis said...

.. nama dah ada:-)

thanks ada penambahan hadiah lagik tue..harap2x leh tersangkut satu:0)


x sabar menanti..

hrp ada luck:-) n good luck sume:-)

Titing said...

wow! huge number-83. u have more friends in here...enjoy the new month..cheers!

Unknown said...

my name ada ! suke2

Naba' Jannatu Syauqiyah said...

nama ika ade :)

Mama Zharfan said...

ada nama me :) moga2 ada rezeki me..Amiin

Vivacious O'light said...

femes weh blog nih... kalu xmasuk contest leh dpt adioh jugok ke? hadiah dari langit.. hehe

+ e.z + said...

ader tq :)

Anonymous said...

ada nama.tq