Thursday, April 7, 2011

Share Button Saya Demam?

Salam semua,

Hari ini agak busy di pejabat tak sempat nak update entry di siang hari. Di tambah pula dengan masalah internet yang slow membuatkan tahap kesabaran tercabar hari ini. Dua tiga kali saya cuba update blog di ofis tapi masih tidak berjaya. Oh ya, korang perasan tak share dan twitter button yang baru saya masukkan semalam. Kalau korang tak perasan sila la tengok di sebelah kanan atas entry ini. Haaaa.. kan dah nampak tu.


Sejak button share dimasukkan saya perasan bilangannya asyik 3 je. Ini menimbulkan sedikit persoalan di fikiran saya kenapa angka itu tidak bergerak-gerak. Adakah saya salah edit??? Kalau tengok pada panduan yang diberikan memang saya sudah ikut sepenuhnya tapi rasanya mesti ada yang short kat mana-mana kan. Maklum la saya ni budak baru belajar nak edit itu ini pun masih merangkak sebab ini bukan makanan saya time belajar dulu.




Kalau ada sesiapa di luar sana yang arif dan bijaksana dalam ilmu-ilmu edit html ni sila-sila la menolong saya yer. Malu bertanya sesat jalan jadi saya buang rasa malu ini dan bertanya secara direct di sini. Mana tahu ilmu yang dikongsi boleh diguna pakai dengan blogger-blogger yang lain.

5 comments:

Unknown said...

muahha..otometik le tu..yang tige tu..toke gugel satu..toke fesbuk satu..engko senirik satu..

JMR said...

demam kura-kura je tu kot..

Halen said...

to jiji:
iyer ker.. ada pulak otomatik camtu.

to jmr:
x kisah la demam apa harap2 cepat la sembuh huhu

fyna ahmad said...

erk....fyna tak guna lak share button tue..




jom singgah n follow belog fyna.
http://inibelogfyna.blogspot.com/

Halen said...

to fyna:

cuba la guna hehe