Tuesday, April 12, 2011

Blogging Sambil Cuci Baju

Iyer.. Sewaktu menghupdate blog ini memang saya tengah cuci baju. Tapi bukan secara manual yer cuci dengan mesin basuh laa. Boleh pula saya lupa nak cuci baju tadi haihhh..

Tak boleh tunggu besok ke? Alaaa.. Alasan nak tidur lewat la tu sebab nak online. Ishkkk.. Takde la serius saya memang kena cuci baju itu malam ini juga sebab baju itu hendak dipakai besok pagi. Dan sebab itu la pada jam 12.30 tengahmalam ini saya masih berjaga sebab nak tunggu baju tu siap dicuci dan terus dijemur.

Kalau ikut mata lama dah saya join my hubby ngan Nasya tidur tapi baju sekolah punya pasal saya kena berjaga. Jam 11 tadi tengah duk lali nak tidur tiba-tiba teringat baju sekolah Nasya tak basuh lagi dah tu cepat-cepat la bangun isi softener + sabun semua dan tekan. Nasib baik baju dah memang berada dalam mesin basuh.

Sekarang kain tu tengah spin jupgi siap la kot tu. Ok la malam-malam ni tak boleh buat entry panjang-panjang kang melalut ntah apa-apa je. Sementara minit-minit terakhir ni boleh la blogwalking mana-mana blog yang ada. Selamat malam semua..

2 comments:

Nanak said...

rajinnya..

Halen said...

bkn rajin tp terpaksa hehe..