Monday, April 11, 2011

Maaf.. Lupus Sudah!!!

Sorry.. Sorry.. Tajuk entry tersama pula dengan soalan contest yang dibuat oleh Mr Ben untuk GEGAR 1000 BLOG PUSINGAN 10 : ROUND 1. Serius saya tidak bersekongkol dengan beliau untuk contest itu dan saya tidak tahu apakah jawapan kepada soalan beliau.

Tajuk ini bersempena dengan no bertuah yang saya anjurkan di sebelah kanan tu. Agaknya ada yang tak perasan kot dengan nombor bertuah 3333. Tengahari tadi time saya masuk no tu 3331 jadi saya keluar la balik untuk beberapa jam supaya ada yang boleh menang. Tapi nampakya memang tidak ada blogger yang bertuah untuk no itu. Jadi saya up lagi nombor yang lain yer supaya ada pemenang baru. Saya memang dah niat nak sedekah ole-ole dari obersea so selagi takde pemenang selagi tu saya akan up up dan up nombor.

Kepada blogger yang join contest Mr Ben sorry yer kalau tajuk entry saya ni buat kalian fikir ini adalah jawapannya hehe.. Tapi macam betul jugak kan, klu tengok pada soalan tu apa yang sudah lupus? Adakah nombor yang sudah lupus? "Lupus Sudah.." Biasanya orang Sabah je yang cakap camni hehe. Sory yer Mr Ben saya tidak berniat. Kang ada kena sound dengan blogger fofuler dan berbadan ketak ni.

2 comments:

kay_are said...

lagi x faham ape sebenarnye kne wat kat contest tu.. pening2.. huu

Halen said...

to kr:
hehe.. contest mana yg x faham. contest akak ke contest mr ben.