Friday, April 1, 2011

BOH Ice Lemon-Lime Tea

Secara jujurnya saya bukanlah penggemar ice lemon tea seperti orang lain. Tetapi tragedi petang tadi telah mengubah tanggapan saya. Hehe.. Tragedi tu jangan main-main arrr. Bukan tragedi apa pun sebenarnya.

Al-kisahnya petang tadi saya dapat sepeket minuman free iaitu ice lemon tea segera keluaran BOH. Dengan rasa ingin mencuba saya bancuh la dan minum panas-panas di pejabat. Pejabat kan sejuk jadi saya lebih suka minum air panas sebab kalau minum air sejuk saya sakit-sakit badan.


Sedar tak sedar teguk punya teguk sekali tengok dah nak habis air tu nasib baik sempat snap gambar. Dalam hati terfikir terdetik rupa-rupanya sedap juga ice lemon tea ni yer sebab kalau tengok warna teh ni memang gelap giler ingatkan pahit kup sebati manis dan masamnya yang penting kena minum dengan ice atau minum panas-panas. Kalau dah sejuk suhu bilik memang la tidak sedap dan rasa macam terlebih manis pula.

Kalau korang nak rasa sendiri nikmat BOH Ice Lemon-Lime Tea cepat-cepat la dapatkan di pasaraya berhampiran. Jangan silap brand pula yer sebab yang saya cuba ni brand BOH bukan Lipton or Teh Sabah. Selamat mencuba..


2 comments:

Titing said...

i like ice lemon tea..tu pun kwn yang ajar minum dulu..hehe

Halen said...

hehe kt sabah ni ice lemon tea mmg fames.. :)