Saturday, February 26, 2011

Good Night..

Selamat malam semua.. Rasanya mesti ramai yang dah diulit mimpi kan. Jam sekarang menunjukkan 12.16 malam. Saya pun dah mengantuk juga ni dan selepas habis menaip ni saya masuk tidur la. My hubby dan Nasya tadi lagi sudah diulit mimpi. Bukan main lagi diaoarang berlawan sound system hehe..

Besok mungkin saya tak dapat nak update blog sebab besok saya akan pulang ke rumah mertua. Rasa macam lama dah tak balik so besok balik la jenguk-jenguk ibu dan bapa mertua. On da way balik my hubby ajak singgah memancing dulu di kolam. Kalau jadi singgah besok nanti kita tengok macamana dapat hasil ke tidak.

Oh ya.. Dua tiga hari ni fikiran saya asyik terfikirkan Iphone dan Ipad je. Hurrmmm.. Saya ni bukan la peminat gadget-gadget or penukar handphone yang tegar tapi tak tau kenapa tiba-tiba saya rasa macam nak dapatkan je salah satu benda ni. Adik saya dah memiliki Iphonne 4 tapi time balik KL hari tu takde pula rasa teruja nak tengok atau pegang benda tu.

Apa-apa je la.. Klu ikut kemahuan ni macam-macam nak. Tengok la nanti mana tau ada rezeki turun dari langit ke hehe.. Ok la selamat malam semua dan selamat berhujung minggu dengan keluarga tersayang.

5 comments:

Ainazli said...

ko belilah hpone baru, pastu yg lama2letgo kat aku..tengah mencari hpone 2nd nih!!

Vivacious O'light said...

agaknya sebab nak menang pertandingan Milo kot??

Halen said...

to ainazli:
haaa meh la klu ko nk amik hp aku ni hehe..

to farah:
haaa itu kemungkinan jgk la tp perasaan tu dtg sblm join contest milo lg.

Nanak said...

kampung mertua dimana dear?

Halen said...

to nanak:
husb i org beaufort, kg lingkungan..