Thursday, February 24, 2011

Harimau Muda Tunjuk Taring

Ohhh tidak!!! Malam tadi sekali lagi pasukan Malaysia membuktikan keunggulan mereka  apabila berjaya menewaskan Pakistan dengan skor 2-0. Alahai.. Sukanya mak tau sebab Malaysia dapat skor 2 gol sekurang-kurangnya bila kita bertandang ke Lahore nanti takde la perit sangat. Kedua-dua gol dijaringkan pada separuh masa pertama dan pada separuh masa kedua tiada gol yang berjaya dihasilkan.



Apa-apa pun tahniah kepada skuad Harimau Muda hasil bimbingan jurulatih Ong Kim Swee. Perlawanan pertama Kelayakkan Olimpik (Asia) 2010 ini telah selesai malam tadi dan kita tunggu pula pusingan kedua 9 Mac 2011 nanti di Lahore. 

Jika dilihat malam kelmarin Malaysia sebenarnya mempunyai peluang yang banyak untuk menjaringkan gol tapi nasib tidak menyebelahi kita. Diharapkan pada perlawanan di Lahore nanti pasukan Malaysia akan terus bersemangat untuk menjaringkan lebih banyak gol.

Penyumbang gol pertama Malaysia seawal 4 minit perlawanan iaitu  Wan Zaharul Nizam Zakaria.

Sekali lagi tahniah kepada pasukan Malaysia.. Malaysia Boleh!!!

(Masih lagi tertanya2 ni sejak bila saya menjadi kaki bola yer. Adakah ini petanda saya akan mendapat anak lelaki nanti muhahaha... )

No comments: