Sunday, February 20, 2011

MILO FUZE: Jam-Packed Your Friends


Minum MILO anda jadi sihat dan kuat. Mulai sekarang saya akan minum MILO setiap hari. Hopefully tak kena migrain la oleh kerana terlampau banyak minum MILO. Bukan tak sedap minuman MILO ni memang sedap sangat-sangat tapi saya terpaksa kurangkan sebab takut migrain.

And now di rumah saya terdapat banyak stok MILO 3 in 1. Aduhai.. Jenuh la nak menghabiskan stok MILO ni. Semua stok MILO ni berlambak-lambak di rumah saya kerana MILO FUZE: Jam-Packed Your Friends. Oleh kerana bersemangat nak menang hadiah-hadiah yang ditawarkan saya rela membeli MILO. Semoga rezeki menyebelahi saya kali ni. Dan kepada sesiapa yang dah lama tak minum MILO tu jemput la ke rumah nanti saya hidangkan MILO hehe..

Haaa.. Ini la contest yang dianjurkan oleh pihak MILO di mana terdapat banyak hadiah-hadiah menarik yang ditawarkan. Macam-macam ada Mac Book Air 11 Inch, IPhone 4, IPAD, ps2 pun ada. So apa lagi yang korang tunggu meh la kita join sama-sama mana tau korang pun bertuah nak menang hadiah yang menarik ni. Kalau nak join meh la ke sini. Di sana nanti ikut je arahan-arahan yang diberikan.

Contest ni tak memerlukan korang buat slogan yang berpanjang jela. Just main je game yang ada tu tapi nak kena cepat la sebab masa yang diberikan 1 minit sahaja. Selamat mencuba ya!!!

No comments: