Thursday, February 24, 2011

Farid Kamil Donat???


Ohhh tidakkk.. Apa sudah jadi dengan hero pujaan saya Malaya ini??? Biar betul Farid Kamil sudah jadi donat ke atau tergolong dalam golongan donat??? Ohohoho tidak sama sekali ok cuma bila saya tengok dia pakai baju pink ini ada la sedikit ala-ala donat hehe.. Farid Kamil sila jangan marah arrr gurau-gurau je ni. Ada ke Farid Kamil baca blog saya ni perasannya la haha..

Sweet sekali gandingan Farid Kamil dan Mizz Nina dalam majalah Yezz ni. Saya jamin mesti bulan ni beribu lemon naskah yang terjual sebab wanita-wanita di luar sana tak tahan tengok kecomelan mereka berdua. Saya??? Tidak la sampai membeli majalah lagi pun sekarang ini kan semua boleh dapat di hujung jari sahaja.
Bila tengok gambar di atas ni boleh gugur jantung tengok kemachoan Farid Kamil hehe.. 
Ada lagi..
Dan lagi..


Agak-agak korang bila la Farid Kamil ni nak tamatkan zaman bujang yer. Siapa la calon yang bertuah tu. Kalau Mizz Nina ni semua sedia maklum la dia ni tunang Noh (Hujan).


Agak-agak lepas ni boleh ke saya belikan baju pink untuk my hubby. Ohhh tidak sekali lagi. Tentu-tentunya dia akan menolak daripada memakai baju pink. Dah la putih nanti lagi terserlah la kejambuan dan kedonatan itu hahaha..

p/s: Entry ini sekadar hiburan sahaja.

5 comments:

Titing said...

Man in pink? mmmm....no comment..hehe

Halen said...

hehe.. kena tgk org yg memakai jgk ni kan.

Vivacious O'light said...

saya sgt suka membelikan baju yg ada unsur2 pink pada suami saya. suami saya yg sedia kacak lagi macho bergaya itu makin terserlah ketampanan beliau dalam rona pink... yeah!!!

Diyana said...

ape ni sebut donat2..?hehe

Halen said...

to farah:
hahaha.. mr cdiq pakai apa pun tetap tampan jgk.

to diyana:
opsss.. sory.. :p