Tuesday, July 20, 2010

selamat malam..

Biarkan berlalu
Semua kepedihanmu
Lelapkan matamu
Biarkan mimpi membawamu
Ke mana kau mahu
Selamat malam
Tidurlah sayangku
Siang kan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu

Biarkan berlabuh tirai kisah semalam
Yang indah itu ada padamu
Dengan setiap impian dan harapan
Selamat malam
Tidurlah sayangku
Siangkan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu

Kan ku menjadi arjuna dalam mimpi-mimpimu
Kan ku panah tepat ke jiwamu atas nama cintaku
Pari-pari ku utus bawa kau ke sini lagi
Terhapus semua air mata dengan senyuman

Selamat malam sayang
Selamat malam kasih
Selamat malam sayang
Woooo...

Selamat malam sayang
Selamat malam kasih
Selamat malam sayang
Woooo...
Tidurlah sayangku
Siangkan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu

Selamat malam
Tidurlah sayangku

Al-kisah di malam hari oleh kerana terlalu mengantuk ini la yang terjadi. Sabar jer la anak dara sorang ni klu dah mengantuk sangat tu atas kerusi pun jadi. Malam tadi memang tido lewat skit dalam jam 11 lebey..

Dah settle semua keje-keje kt luar aku bawa nasya masuk bilik suruh tido. "Mama nak iron baju nasya tido la dulu yer" (dengan nada suara yg lembut bak ibu mithali hahaha). Nasya x nak naik katil dia duk main dengan mainan2 dan patung di atas tikar tu. Aku ni x tengok la dan terus iron baju sampai habis. Skali dah siap tu aku heran kenapa diam je kt belakang aku ni skali tgk.. Ya ampun anak aku yang sorang ni sedang nyenyak berkeruh atas kerusi ni haha. Kesian ada geli hati pun ada aku pun panggil la my laling kt luar. Dia masuk senyum je tgk then trus nak angkat naik atas katil.

Aku ni sebagai ibu mithali apa lagi.. Stop..stop.. jup nak amik gambar hahaha. Bertuah btol la mak sorang ni kan. Dah siap amik gambar baru la my laling angkat nasya tido atas katil then lepas tu aku menyusur. Dengan kelam malam yg sejuk ohhhh syoknya tido dsambul peluk nasya dalam comforter CINDERELLA.. :)

6 comments:

Zaza said...

hehe..ni mesti ikot pangai ko ni kn..:P

Jiya said...

kihkihkih... adehhh.. mcm syok plak tido cenggitu

Vivacious O'light said...

hmm..posting ini agak lucu.. punyalah aku melayan lagu jiwang kat atas..tiba-tiba toing!!! nasya tertonggeng atas kerusi... potong stim. hihi... kreative juga dia ek cari tmpt tido. boleh bawa diri la ni.

tido dlm comforter CINDERELLA yg baru angkat dr jemuran ke?? sebijik mcm aku punya. hehe...

lama dah nasya tak singgah... meh la main dgn wafiy.

Vivacious O'light said...

hmm..posting ini agak lucu.. punyalah aku melayan lagu jiwang kat atas..tiba-tiba toing!!! nasya tertonggeng atas kerusi... potong stim. hihi... kreative juga dia ek cari tmpt tido. boleh bawa diri la ni.

tido dlm comforter CINDERELLA yg baru angkat dr jemuran ke?? sebijik mcm aku punya. hehe...

lama dah nasya tak singgah... meh la main dgn wafiy.

Mrs Hardlena said...

to zaza:
ishhkkk.. ko ni kan. x pernah2 aku tido cenggini tau.

to jiya:
hehe.. nk tau best ke tidak cuba la ko tido camni. agak2 muat x kerusi hehe.. :p

to viva:
ahaaa mmg kreatif.. katil xde kerusi pun jadi. CINDERELLA bkn yg dijemuran tu la. yg tu comferter masa kawen dulu lusuh gila dh haha.. CINDERELLA yg dimaksudkan warna yg katun2 princess tu hehe

kak ina kl said...

salam helan...dah lama tak beli jam sejak jam lama hilang kat kb..

ooo pasal nak balik ke sini tu..kena bincang betul-betul...entahlah mungkin berat lagi memandang lagi berat bahu memikul...tak baikkan mil kamu kata camtu.


wah best balik bercuti..tentu berbaloi sebab dapat makan macam-macam