Thursday, July 1, 2010

happy birthday WAN NUR AFIQAH

Entry ni aku dedicate khas untuk myluvly sis yang menyambut ulang tahun kelahiran yang ke 23 tahun. Tak sangka pejam celik pejam celik dah makin tua adeq aku yg sorang ni hehe.. Congratz la boz dh abis exam a few days ago dan skang tgh melepak2 tunggu my mum pegi sana. Uhhh.. Sy sangat jeles okey sbb x dapat nak join sama. Hopefully both of u enjoy la nnt.


To my luvly sis I'm very happy to be ur sister.. :) Tetiba entry ni rasa macam mengusik jiwa aku sebagai seorang kakak. Thanxs a lot to my sis kerana menjadi seorang adik yang baik. Dulu masa kecik-kecik tak terasa sangat erti kasih sayang ni but now bila dah dewasa ni aku rasa sangat penting erti ikatan kasih sayang. Skang aku boleh share everything dengan my sis yang sentiasa berkongsi suka duka dan everything la. Tak sangka plak luahan hati aku sebelum ni rupa-rupanya ada juga orang yang peduli. Ada juga orang yang sudi berkongsi kekeliruan di otak fikiran aku ni. Thanxs ya sis.. :)


Malam tadi lepas ja chat jup ngan my sis tak sedar-sedar aku ble menangis plak. Huhuhu.. tetiba rasa sayu tu datang aku rindukan semua orang yang berada jauh daripada aku. Nasib baik la my hubby takde so tangisan tu hanya aku dan nasya je yang tahu dan nasya pun nangis jgk. Reasonnya aku pun tak pasti tapi slps aku menangis nasya plak sambung dengan keadaan yang sangat sedih dan teresak2 mencari papa dia. Dalam tangisan tu sempat lagi anak kecil sorang ni menceritakan teacher di sekolah marah dia la, dia takde kawan la, dia sedih sbb tak boleh naik kereta la. Aku heran jup kenapa tiba2 dia cakap begitu rupa-rupanya dia tak ble naik kete sebab kereta kotor then request nk kerete baru haha.. Dalam duk bersedih tu sempat lagi nasya buat lawak.
Dan hari ni kesedihan serta kerinduan tu masih ada lagi dalam diri aku. Now ni tgh berfikir samada nak balik ke tidak bulan 8 nanti sempena bln puasa. Yerla.. Tahun ni aku beraya rumah mertua so teringin jugak nak balik sambut puasa sama-sama di kampung. Dah tanya my hubby dia izinkan tapi klu balik pun aku dan nasya jer la sebab balik pun tak lama just 5 hari. Klu aku balik bln 8 maknanya bln 12 aku tak balik la. So ble la request my mum & bzday gurl datang sini yer..

4 comments:

Diyana said...

huhu.alin.ana paham camne rsnye dok jauh dr famili sbb ana dah rs time dok johor dl.ari2 nangis dlm diam..rindu ngan famili.ana tatau klu memang alai buat keptsn nak balik dok sabah trus.mungkin makin panjang kot uwaa tu..
hmm.tkpe.esok lusa insya allah,alin dpt kot pindah sini

Mrs Hardlena said...

hurmmm itu pun klu dapat la. klu tidak terpaksa la menangis air mata darah hari2 kt sini.. :(

Anna Boleyn said...

happy birtday utk ur c's. moga beliau dipanjangkan umur and dimurahkan rezeki serta bahagia selalu. :)

emm..c's skang stay sabah ekk, asal orang mana??

Mrs Hardlena said...

thanxs anne bg pihak my sis hehe..
akak skang mmg stay sabah kaweb org sini tp asal org pantai timur.. :)