Tuesday, May 24, 2011

Hari Ini

Setelah beberapa hari blog ini menyepi akhirnya HARI INI saya melapangkan dada untuk update blog. Last week agak sibuk walaupun tidak lah sibuk tahap gaban. Mood untuk berblog pun agak kurang jadi kesempatan untuk berkongsi entry terbaru pun takde.

Untuk last week badan saya agak penat kerana terpaksa berjuang menentang musuh bola tampar. Iyer... Last week sibuk dengan aktiviti bola tampar dan juga perlawanan persahabatan dengan jabatan lain. Minggu ini sepatutnya ada juga tapi terpaksa ditangguh atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan. Kebetulan pula minggu ini jabatan saya ketiadaan beberapa tonggak utama kerana menghadiri kursus.

Jika tidak ada halangan besok petang saya pun akan berangkat ke KL untuk menghadiri kursus di Langkawi. Wahhhh jauhkan perjalanan saya kali ni sehingga nun di utara semenanjung. Dan pada 26hb saya akan terbang ke Langkawi pula. Kursus 26 - 29 Mei 2011 jadi sepanjang 4 hari itu saya akan tinggal di Bayview Hotel. Nasya dan papa dia terpaksa la ditinggalkan sekejap. Plan asal nak bawa Nasya sampai ke KL tapi memandangkan tiket yang agak mahal sehingga hampir mencecah 1K maka hajat itu terpaksa dilupakan. Takpe.. Balik raya nanti kita jalan-jalan pergi Langkawi sekarang ni biar mama pergi survey tempat menarik dulu.

Tujuan asal ke sana sebab kursus tapi dalam kepala ni memang tak dapat lari daripada memikirkan pinggan mangkuk, coklat atau nama bestnya shopping. Dah la gaji dah masuk ishkk ishkkk... Bahaya ni hehe.

No comments: