Monday, September 27, 2010

Bisa Ketemu Lagi Ya!!!

Selamat siang ibu2 bapak2.. Wahhh.. x sampai indon lg udah ngomong begitu ya hehe. Time korang baca entry ni confirm skang ni aku dh on da way ke tanah seberang. Perjalanan kali ni aku sorang je yang pegi bersama dengan beberapa member ofis, Nasya ngan papa dia x ikut sama.

Alhamdulillah, dengan rezki yang ada dapat jugak la aku merasa bercuti ke tempat orang. Mulanya kami plan nk pegi hujung tahun tapi bila check jumpa tiket murah bln Sept ni kami terus on untuk awalkan perjalanan. Di situ je kami dapat jimat lebih kurang RM200 untuk flight.
Persiapan nak ke Jakarta & Bandung aku dah buat awal lagi selepas tiket dah confirm beli. Survey apa2 yg patut spt hotel untuk menginap, transport untuk perjalanan di sana dan juga bajet untuk makan minum dan shopping. Hehe.. kalau dah ke sana agenda shopping wajib ada dalam jadual tau.

Memandang ini adalah pengalaman kali pertama ke sana aku xde apa2 nk komen lagi buat masa ni. Tunggu je la bila dh balik nanti yer baru ble kongsi pengalaman2 di sana nanti. Mana tau lepas ni korang plak nk menjejek kaki ke sana. Tapi melalui pencarian maklumat2 di internet mostly mmg mengakui nilai brg2 kt sana murah berbanding Malaysia. Hopefully trip kali ni akan berjalan dengan lancar dan selamat. Kalau ble tak nak terlalu memikirkan perkara2 yg negatif walaupun dalam hati ni ada jugak perasaan risau dan takut. Korang semua doakan la aku selamat pergi dan selamat kembali yer. Amin.

3 comments:

Vivacious O'light said...

alin, jaga diri baik2 tau. jgn lupa baca Qur'an...jgn asik soping je..hehe. jgn tinggal solat jamak.. aduhai..dh mcm mak2 pulak..

~~zAnAfAhMi~~ said...

salam Halen, dah balik ke belum? mana entry ke Bandung? akak baru sampai Medan, Danau Toba...rasa mcm nak ke Bandung, entah bila agaknya..

btw...slmt bershopping, nnti tayang kat blog tau brg2 yg di beli tu.

Anna Boleyn said...

salam..

thanx ekk sebab sudi tinggalkan komen kat entry HLN.sory lambat balas kunjungan. busy gila baru2 ni.

wah mau ke indon yaaa.. jangan lupa belikan souvenier untuk anna boleyn yerr. hehe :p enjoy ur trip c's. :)


p/s : mahu kekal langsing?? jom tengok advertorial pertama anna boleyn untuk tahu rahsianya!


Rahsia Kekal Langsing! You Must Read This!