Wednesday, August 25, 2010

Belum Ada Rezeki

Aku percaya dengan ketentuan Tuhan, kalau dah bukan rezeki kita buat mcmana pun memang bkn rezeki kita jgk. Dan buat masa ni memang belum ada rezeki lagi untuk memberikan Nasya adik.. Nasya skang dah 3 tahun dan x lama lg tahun depan dah masuk 4 tahun. Tapi itu la belum ada rezeki lagi nak dapat adik Nasya oiiii..

Jiwa aku ni rindu sgt nak ada baby kecik2 comey2 macam ni. Skang Nasya dah besar mulut pun dah pot pet pot pet x ble dah nk lambung2 mcm dulu. Kalau ditengok gambar2 lama ni rasa macam x percaya je itu Nasya. Sungguh berbeza skang ni.

Agaknya bila la aku dapat dukung baby camni lg yer hehe.. Moga-moga di bulan yang mulia ni doa aku dimakbulkan la. Insya-Allah klu takde halangan tahun depan ble la Nasya dapat adik. Kan Mr Hardy hehe.. :p

My little princes yang semakin membesar dan pandai. Alhamdulillah la skang ni Nasya memang dan boleh bercakap lancar tanpa 'sleng' pelat.. Sebutan "R" pun dah semakin bagus. Dan yang memberangsangkan skang ni Nasya dah boleh pandai speaking. Bukan la speaking mcm bertih jagung tp just skit2 je.

Kekadang tu aku pun x paham apa dia ckp tp style dia tu gaya-gaya nk speaking la konon haha.. Dan ada jgk dua tiga ayat simple yg dia ble cakap. Tak sia-sia bg tgk cd sebab ada jugak hasil yang dia dapat.

Auntie, tgk la Nasya dah besar ni bila lagi nak dapat kazen baru ni. Kat sini ramai dah nak dapat kazen baru kt sana plak hehe.. Bila tgk gambar ni jelas sekali ciri2 'sumandak'. Kepada yang tak tau sumandak itu panggilan utk anak dara di sabah ni. Kesian anak mama kan asyik main sorang2 je. Klu kawan datang main kt umah mesti nasya berlakon jaga mak/kakak/cikgu. Jelas lagi la ciri2 kakak yanng baik hehe.. Nasya la dah ada adik nanti Nasya jaga baik2 je.

Anak aku sorang je so klu xde cerita2 aku membebel memang cerita Nasya je la yg ada. Apa2 pun mama sayang Nasya.. :)

4 comments:

Diyana said...

takpe alin.nnti sekali keluar,trus dua org haa.hehe

Janna Wan Muhammad said...

insyaAllah...semoga doa di makbulkan ameen.

isma shamsuria said...

Aku doakan yg terbaik buat ko. Amin.. jgn lupa cari pisang kembar k. ;P

Mrs Hardlena said...

to diyana:
amin.. mudah-mudahan masin mulut ana.. :)

to janna:
tenkiu janna.. jgn lupa doakan skali untuk ambo yer.. :)

to isma:
tenkiu isma. lebih dr pisang kembar dh aku mkn tp masih belum berhasil hehe