Thursday, July 28, 2011

Harimau Malaya Mengaummmm!!!!


Aummmm!!! Tak sabar nak tunggu Harimau Malaya mengaum malam ni. Saya pun tak sedar sejak bila saya fanatik dengan bola sepak tapi seingat saya maybe sejak kebangkitan skuad kebangsaan. Pemain-pemain yang nak beraksi saya pula yang rasa gemuruh dan berdebar-debar hehe..

Kepada skuad Harimau Malaysia selamat maju jaya untuk pertempuran malam ini. Daripada sokongan dan semangat yang ada daripada rakyat Malaysia saya yakin kita mampu menundukkan sang singa malam ini. Apa-apa kita semua doakan yang terbaik semoga kejayaan akan menjadi milik kita untuk beraksi ke peringkat seterusnya.

3 comments:

Lily@MamaZaraZareef said...

salam halen..ingat lagi kat kita tak lily mama zara??? (skang dh tambah zareef..heheheh)..act baruuuuu perasan halen ada blog baru rupenye yek..punyelah tk alert..semalam dok baca entry2 lama halen termasuklah entry holiday kat aussie tuh..syoknye dpt cuti2 obesea..=D

Halen said...

wsalam.. thanxs sbb sudi lg menjengah ke blog sy hehe.. congratz ya for ur 2nd baby. skali skala ble la jln2 ada rezki lebey.

Anonymous said...

Does your site have a contact page? I'm having problems locating it but, I'd like to
send you an email. I've got some creative ideas for your blog you might be interested in hearing. Either way, great site and I look forward to seeing it develop over time.

Stop by my blog post; jersey shore kind shirt toilet
My page :: football shirt icons