Wednesday, September 8, 2010

Salam Aidilfitri 2010


Salam Aidilfitri diucapkan kepada semua sempena kedatangan Syawal tidak lama lagi lagi. Seperti insan-insan lain jgk aku nak mohon ampun dan maaf kepada korang semua kiranya sepanjang perkenalan kita aku ada buat salah dan silap. Sebagai hamba Allah aku pun tidak lari dari melakukan kesilapan.

Kepada yang pulang ke kampung halaman berhati-hati la di jalan raya yer. Tahun ni aku beraya di Beaufort, Sabah. Kena ikut turn ma hehe.. Kepada yang beraya di sekitar negeri Sabah ni jemput la datang ke rumah yer. Pn Farah, Pn Janna dan Pn Maria yang tak pulang ke kampung tu rajin2 la bertandang ke Beaufort ye. Pn Jiya.. Nanti aku pi beraya umah ko insya-Allah lgpun ko 2 minggu kt sini kan.

Untuk adik aku yang berada nun jauh di sana selamat hari raya jgk yer.. Salam perantauan hehe. Insya-Allah umur panjang tahun depan kita raya sama. Tak lupa juga mak abah aku kt Kemaman dan sedara2 di Kedah, sorry, tahun ni Nasya tak dapat nk balik main bunga api sama-sama.. :)

Today last aku keje so sblm tengahari ni aku nak settlekan apa-apa keje yang ada. Keje kt umah tu pun banyak lagi tak settle. Beg balik kampung? Satu pun aku tak packing lagi haha.. Takpe..takpe.. Malam ni baru nk gerak balik kampung jam 12 tghmalam. Nak tunggu sorang lagi adik husb aku dari Kedah. Pn Diana, sila pastikan kapal terbang tak delay yer hehe..

Last but not least, Selamat Hari Raya kepada semua maaf zahir dan batin. Kebaboommmm...

4 comments:

Diyana said...

tunggu2 ya.wait for us.hehe.klu delay,semua ramai2 kita soq kat epot..haha.*ops,ka esok raya.

Diyana said...

tunggu2 ya.wait for us.hehe.klu delay,semua ramai2 kita soq kat epot..haha.*ops,ka esok raya?

MashadI~SuriyA said...

Selamat Hari Raya alin...

Sedapnya mkn cheese kek.. huhu

Mintak ampun kalau ada salah silap ek...

Anna Boleyn said...

salam..

selamat hari raya kak. maaf kalau ade silap and salah..

p/s: lama nya dah tak datang blog ni.. jemput dtg blog anne boleyn balik kay.. :)