Tuesday, June 1, 2010

bersiaran drpd kg






hi ols..
time aku update blog ni aku tgh lepak2 kat hotel vistana, kuantan. kelmarin aku dtg kuantan ada keje skit so dh alang-alang tu lepak la sini semalaman. klu dikira hari ni dah masuk hari ke 5 aku kat sini masih x puas lagi nak jln2.

dua tiga hari lepas aku di kemaman je jumpa-jumpa member2 lama yang dh lama giler x jumpa then then dpt la jgk pegi kenduri kawen adik member aku. rasanya lama dh aku x makan nasi kenduri kt sini. so dh alang2 blk ni apa salahnya pegi kan dah org jemput. setakat dh blk ni otak-otak, satar dan kopok lekor aku dh makan la tp masih rasa mcm x cukup puas. so i'll repeat lg sblm balik ni. balik ni keje lepaskan rindu pada mknan je hehehe.. rindu dah terlepas dgn mknan pedas2 dan juga dan jumpa ikan patin masak tempoyak. 2 ari lepas dua hari berturut2 kami laki bini makan ikan patin msk tempoyak yang sedap giler.. :) tghari ni lunch kt kuantan la tp x tau lg nak lepak kt mana. tapi rasa mcm nak makan nasi putih kt tepi sg kuantan la. ermmm yumm..yumm.. hopefully kedai maria tu masih macam dulu lg la sebab lama dh aku x pegi sana sejak dh pindah duk kk.

lepas tu ada la beberapa agenda yang telah dirancang untuk hari ini. masih banyak lagi ni agenda yang nak kena rancang sbb masih ada beberapa hari sebelum aku nak balik. thanxs to my mum yang sudi meminjamkan kami honda city barunya utk kegunaan kami di sini hehe.. :) nasib baik ada kete klu x patah kaki jgk la nak jalan.

now dah 9.57 pagi rasa malas je nak check out keluar. skali skala lepak kt hotel ni mcm best jgk hehe.. arrghhhh rasa mcm tido la. kang kul 1 baru keluar la nak jln awal2 mcm panas lg ni. sian nasya smp x sihat bdn duk berjalan je 2 3 ari ni. bila malam je panas badan nasib baik la siang dia cergas so xde la nak risau sgt. k la apa-apa hal klu ada yg menarik aku update lg sebab bila dh bercuti ni mmg malas nk buka internet. daaaa cau cin cauuuuu.. gambar kat atas tu kat klia time tgh lepak tunggu flight nak ke kuantan.

2 comments:

Ms af|qa said...

cewahh dpt gak merasa naek keta baru

kakzana said...

salam halen..
cuti tak sah kalau tak tdo hotel kan?
akak dpt jugak sb abg ipar booking utk saudara mara tp mereka tak tdo, kita org la rasmikan...hehe...