Tuesday, March 9, 2010

my adorable daughter with photoscape

since takde keje aku rajin la plak meng'edit'2 gambar my nasya ni. ilmu ni takde la sehebat pakku dan cdiq tp i luv to see their job very nice. dari dulu lg macam-macam software aku cuba tapi rasanya yg aku guna skang ni quiet gud dan senang. maklum la bila semua dah setting so just nk klik-klik je. setakat nak edit yg basic-basic tu boleh la tp klu nak sampai tahap advance tu belum tercapai dek akal ku lagi hehe.. photoshop mmg aku x berkenalan lg sebab mcm susah je so now aku layan photoscape je.


teringin jugak nak belajar yang hebat-hebat ni tapi takpe la as a hobby sampingan menghabiskan masa yang terluang ni dapat belajar yg basic-basic pun ok dah. org ckp ok la daripada takde kan. nak cari buku aku ni bukannya A++ english so adalah menjadi sedikit kemalasan nak translate satu-satu hehe.. so try and error je sambil cari note free di internet. rujukan aku adalah tutorial di internet semata-mata. thanxs la kepada sesiapa sahaja yang berkongsi ilmu di internet tu yer semua tuhan saja dapat membalas jasa baik korang semua.

2 comments:

kak ina kl said...

salam halen..ooo ada blog baru yer...
akak tgk cam tak update ajer blog masakan tu..nanti akak link baliklah


anak dah minta adik tu..jangan lelama yer..

ieeee bahaya kan duduk rumah cam ni..mungkin sistem wiring tak berapa elok kot..hati-hati yer..

Diyana said...

gambar yg 2nd tu tak tahan..mmg macam nasya aziz..hee..;).kirim salam peluk cium dr ucu ana utk nasya ..:D