Tuesday, November 24, 2009

>>what eva..<<

lama btol rasanya tak update blog ni.. x tau la kebelakangan ni mood untuk membuka blog amat lah kurang. ramai yang bertanya kenapa tak update blog?? hurmmm... busy laaa. itu je alasan yang aku selalu bagi.

betul ke aku busy? busy la jgk kekadang tp bila free tu memang mcm xde mood nk update. sory to my frens yg sentiasa mahukan update terbaru dari aku. ntah laaa.. aku pun tak pasti tapi aku pun bertanya sendiri. aku merajuk ker? huhuhu.. i don hav that answer.

apa2 pun klu aku free and mood dtg aku update la klu tak macam ni la terbiar seminggu dua. idea dan cerita ada nak update tapi bila duk termenung tu yang semuanya berlalu camtu je. kekadang terpikir biar jer la.. malas nak bercerita or berkongsi itu dan ini. tau2 jer la manusia lain orang lain macamnya..

arrghhhh.. tetiba rasa macam nak maki ble tak hahaha.. owhhh jgn kat sini nanti kurang ajar plak sesuka hati jer nak maki orang. apa2 pun i love u allz. nnt ader citer best aku update ker. korang pun jgn la duk jd silent reader jer penat2 aku update tapi takde respon malas tau ekeke...

2 comments:

Diyana said...

haaa..hapdate jgn tak hapdate.mmg ttunggu2 jg.heh

MashadI~SuriyA said...

rajin2 hupdet.. i baca tau blog u ni..