Friday, October 23, 2009

>>Catcheye.com.my<<

Nampak tak logo merah di atas tu. Di sini aku nak kongsi la serba sedikit apa itu Catcheye.com.my ni. Secara jujurnya aku pun baru mengenali serba sedikit tentang web ini hasil email daripada Eryn. Thanxs Eryn kerana mengenalkan Catcheye.com.my ni. Saja la suka-suka klik kat link tu skali tgk rupanya sistem web ni pun macam Nuffnang jgk (klu x silap la) di mana bila kita klik dan register kita akan dapat duit(ayat ringkas nk bg paham hehe) Tp ada lagi panduan-panduan lain tapi klu korang nak faham bagus baca sendiri kan sebab aku malas nak taip ekekeke..

Aku pun tgh xde keje ni register la konon-konon then forward la kat member. Klu korang ingat ni skim cepat kaya ke lantak la tapi rasanya bukan kot. Tiada paksaan untuk register ok. Aku terminat nak register sebab web ni takde la nak mintak akaun bank ker paypal ke so ok la selamat skit. Cuma detail2 peribadi skit la something like nama kita, alamat(nak anta cek klu dpt duit hehe), contact no dan bla-bla.. Setakat sejam aku duk forward ni dh dapat RM1.40 hehe.. Nak tapau air milo lepas dh ni ekeke.

So klu korang dapat msg dari aku berkenaan Catcheye.com.my ni korang jgn la delete dulu yer cuba klik dan baca. Klu berminat ble jer baca dan register.. Selamat mencuba :)

1 comment:

mfakhrul said...

so cmner dgn catcheye skg?ok ke?