Saturday, February 12, 2011

The Story Of My Journey

Akhirnya setelah bertungkus-lumus dapat jugak saya berpindah ke tempat baru. Saya ni bukan la budak yang terror ITso apabila menghadapi masalah it ni mmg blur jup hehe..

Tak tau la apa masalah sejak meng'privatekan blog HOME SWEET HOME ramai yang tak dapat nak access dan tak dapat update terbaru blog saya walaupun blogger2 ni telah saya invite. Jadi untuk tidak memeningkan kepala saya create blog baru dan berpindah ke sini. Syukur alhamdulillah.. Zaman dah moden cerita-cerita lama di blog lama dapat saya import ke sini.

Kepada pengunjung baru selamat datang saya ucapkan dan kepada pengunjung setia terima kasih saya ucapkan. Semoga berjumpa lagi di lain entry dan teruskan menyokong The Story Of My Journey!!!

2 comments:

Janna Wan Muhammad said...

oooo...da pindah sini la pulak....

Halen said...

ahaa.. naseb baik jumpa cari jln umah baru ni yer hehe